Gemak

Dat biedt Stapp.in met het Mobiliteitspakket

Als ondernemer weten we als geen ander dat het beheren van het wagenpark veel geld, tijd en energie kost. Als onderdeel van een autobedrijf met jarenlange ervaring kunnen we u echter volledig ontzorgen op het gebied van uw mobiliteit. Een 'win-win'-situatie dus!

Hoe doen we dat?

Door het volledig digitaliseren en automatiseren van het reserveren van auto's door middel van de Stapp.in app, zorgen we er allereerst voor dat al het papierwerk verleden tijd wordt. Ook fysieke sleuteloverdracht behoort met Stapp.in tot het verleden, dat bespaart u een hoop tijd en gedoe.
Daarnaast heeft u volledig inzicht in het gebruik en verbruik tijdens de reservering, waardoor u achteraf nooit met problemen zit zoals onherleidbare schades en boetes, ritjes met een verlopen rijbewijs, enz.

Als beheerder krijgt u toegang tot de Stapp.in portal, waarin u volledig inzicht hebt in het gebruik en verbruik binnen uw wagenpark. Vrijwel alles is geautomatiseerd in het proces, zoals boete-administratie, schadeverwerking en exacte kilometerregistratie per rit, gebruiker of voertuig.

Ook is er de mogelijkheid voor medewerkers om de auto's zowel zakelijk als privé te gebruiken.

Onze insteek is altijd geweest om vooraf risico's in het proces te borgen, onder het motto: 'Voorkomen is beter dan genezen'. Dat scheelt voor u een hoop gedoe achteraf!

 

Wat betekent dit voor u?

Met Stapp.in behoren kilometerdeclaraties volledig tot de verleden tijd. Achteraf navragen wie welke schade heeft gereden of uitzoeken wie de snelheidsboete heeft gereden is er ook niet  meer bij.

Met Stapp.in kunnen wij uw mobiliteitsproces sterk vereenvoudigen, digitaliseren en automatiseren. Dit betekent een enorme efficiency-verbetering op dit vlak, wat u tijd, geld en gedoe bespaart.

Het is tijd voor Stapp.in. Bel me vandaag nog op 06 123 456 78.